31 mrt 2013, 19:51
We weten niet hoe hij het doet, maar spotter Da765 heeft al meer supercars gezien dan de gemiddelde spotter in zijn leven wíl zien. In Tokyo schuilen dan ook blijkbaar heuse pareltjes, maar de volgende wagen is dat niet. Fout is hij wel en niet een klein beetje ook. Moet de eigenaar van deze wagen maar eens nagekeken worden op smaak?