15 mrt 2019, 17:15
''Maart roert zijn staart.'' Een gewaagde keuze dus om op de eerste dag van deze onvoorspelbare maand af te spreken in Amsterdam om een dagje te gaan spotten met Harmen en William, die op Autogespot door het leven gaan onder de naam Divo. Na een bijna tropische februarimaand achter de rug te hebben was het een flinke teleurstelling dat het op 1 maart nogal druilerig was. Of we hierdoor minder hebben gespot dan gehoopt, dat lees je na het klikken.