Spotdetails

Spotter NickBongio
Gespot in Zwaag, Netherlands
Datum 16-01-2012 20:41

1e Forester STI buiten Engeland!! Primeur op NL platen!!!

Auto details

Topsnelheid 237 km/u
Acceleratie 0-100 km/u 5.00 s
Vermogen 320 pk
Koppel 380 Nm @ 3800 rpm
Gewicht 1490 kg

Aantal reacties op deze spot


  1. Profile pic
    DelanoK  - 16-01-2012 om 21:49

    Wauuuw! Wat een dikke bak! SVVD voor mij! ^O^

    Antwoorden

  2. Profile pic
    NETHERLANDS .RS6.  - 16-01-2012 om 21:52

    Heerlijke spot! Combo met mijzelf op foto 2 haha

    Antwoorden

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  - 16-01-2012 om 21:55

    Heldenbak!

    Antwoorden

  4. Profile pic
    NETHERLANDS SpykerMan  - 16-01-2012 om 22:03

    Ik vind het maar niks:r

    Antwoorden

  5. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  - 16-01-2012 om 22:08

    330PK dit exemplaar... Las ik ergens op google, ging over dit exemplaar!

    Antwoorden

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  - 16-01-2012 om 22:23

    Er stond er gister een voor het Barbizon (oid) voor het CS in Amsterdam...ben er eigenlijk straal voorbij gelopen (maar ik keek wel ff). :-)

    Antwoorden

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  - 16-01-2012 om 22:48

    Bizar !

    Antwoorden

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  - 16-01-2012 om 22:49

    Lelijk hok:r

    Antwoorden

  9. Profile pic
    Russian Brabus  - 16-01-2012 om 23:15

    Grap van de dag. Leuke auto, daar niet van.

    Antwoorden

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Wilco  - 16-01-2012 om 23:50

    Gave spot man !^O^

    Antwoorden

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  - 17-01-2012 om 09:10

    Heerlijke spot!!^O^

    Antwoorden

  12. Profile pic
    ALGERIA RJL  - 17-01-2012 om 11:58

    En dat in Zwaag, tof! ^O^

    Antwoorden

  13. Profile pic
    Mvd.Spotter  - 17-01-2012 om 14:58

    Ik zou m'en laten staan en op zoek gaan naar echte wagens :+

    Antwoorden

  14. Profile pic
    ferrariboy  - 17-01-2012 om 16:14

    Ik zou er geen foto's van durven maken:r

    Antwoorden

  15. Profile pic
    NETHERLANDS MM  - 17-01-2012 om 20:23

    Wat een heerlijke bak zeg!! :D
    Voor mij de perfecte gezinswagen (als ik hem kon betalen). ^O^

    Antwoorden

  16. Profile pic
    RenzoP1  - 17-01-2012 om 23:36

    Deze auto is van een vriend van mij, goed voor 328 pk 513 Nm koppel.
    Max koppel is 513 Nm bij 3130 Rpm!
    Deze auto hebben we zelf opgehaald in de UK.
    Filmpje van een van de dyno runs: http://www.youtube.com/watch?v=ggAjXNK-nQk&feature=g-upl&context=G21c91cfAUAAAAAAAAAA

    Antwoorden

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Stratos  - 18-01-2012 om 19:06

    Prachtige bak, enorm zeldzaam!

    Antwoorden

  18. Profile pic
    NETHERLANDS tiem  - 01-02-2012 om 12:25

    ik ken er een die had vorigjaar mei al een forester sti voor de deur staan , dus dit is echt niet de eerste in nl ;)

    Antwoorden

  19. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  - 02-02-2012 om 23:21

    Wel op de site Tiem:)

    Antwoorden

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Lennart95  - 31-03-2012 om 13:00

    Lekker, en zeldzaam.

    Antwoorden

  21. Dit is niet ok

Meer Subaru Forester SG5 STI spots



Gerelateerd nieuws