Passend bij de doelgroep: Rolls-Royce Ghost door Vörsteiner

  • Emil
  • 24-10-2012 09:20
  • 1691
  • 0

Passend bij de doelgroep: Rolls-Royce Ghost door Vörsteiner

Rolls-Royce spreekt met de goedkopere en sportievere Ghost een nieuwe doelgroep aan. Dat klopt ook want niet alleen zien we meer jonge rijken in de Ghost maar ook tuners zijn fervent bezig met de Ghost. Na Mansory, WALD International en Fenice Milano heeft ook Vörsteiner op subtiele wijze de Ghost aangepakt.

Vörsteiner gaat bij ieder product anders te werk. Bij klassieke sportauto's of klassieke auto's zijn de aanpassingen vaak klein. Maar kijk je naar een BMW M3 E92 of Ferrari 599 GTB Fiorano dan gaat de tuner los. Bij de Ghost is in de tekenkamer bij Vörsteiner weinig gebeurd. Er is gekozen voor een carbon fiber lip aan de voorzijde, iets forsere sideskirts en bijpassende velgen. Er is op geen enkele manier afbreuk gedaan aan de klassieke looks van de Ghost. Misschien dat door deze simpele aanpassingen door Vörsteiner het pakket wel eens een succes kan worden. Mansory of WALD International gaan veel verder en zorgen er daarmee voor dat er minder snel mensen overstag zullen gaan een bodykit te kopen. Deze onderdelen van Vörsteiner zijn betrekkelijk interessanter.

Passend bij de doelgroep: Rolls-Royce Ghost door VörsteinerPassend bij de doelgroep: Rolls-Royce Ghost door VörsteinerPassend bij de doelgroep: Rolls-Royce Ghost door Vörsteiner

Reacties op dit artikel