Spotdetails

Spotter Joey Koster
Gespot in Maastricht, Netherlands
Datum 25-05-2011 17:27

WOAH TOPSPOT! Pas de 3e x gespot. Zat wat te sukkelen in de file toen deze naast me kwam staan.

Auto details

Topsnelheid 330 km/u
Acceleratie 0-100 km/u 3.30 s
Vermogen 550 pk
Koppel 678 Nm @ 3750 rpm
Gewicht 1538 kg

Aantal reacties op deze spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  - 25-05-2011 om 22:39

    :D Wat een gaaf ding!

    Antwoorden

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Wolfs  - 25-05-2011 om 22:54

    gaaf :D
    volgens Weerts&Piters reden er gister een Enzo en een Carrera GT (2 Engelsen) door Maastricht. Hij had ze gezien vanuit zijn lesauto.

    Antwoorden

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  - 25-05-2011 om 23:02

    Wat een bizarre velgen zeg en gek genoeg staan ze er wel onder. :)

    Antwoorden

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Mw  - 25-05-2011 om 23:03

    Wow Joey, wat een gave spot:)

    Antwoorden

  5. Profile pic
    bunde-crew  - 25-05-2011 om 23:05

    episch vet! ^O^

    Antwoorden

  6. Profile pic
    V8 Mustang  - 25-05-2011 om 23:07

    Zalige bak! ^O^ echt fking vet!

    Antwoorden

  7. Profile pic
    NETHERLANDS draco  - 25-05-2011 om 23:17

    Heerlijke wagen! :)

    Antwoorden

  8. Profile pic
    ALBANIA jerrik  - 25-05-2011 om 23:32

    Nice Joey

    Antwoorden

  9. Profile pic
    FRANCE floflo__69  - 25-05-2011 om 23:59

    Top spot!!! ^O^

    Antwoorden

  10. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  - 26-05-2011 om 09:15

    Ziek ! Gave spot ! :)

    Antwoorden

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  - 26-05-2011 om 09:28

    Mooi ding ! ^O^

    Antwoorden

  12. Profile pic
    NETHERLANDS RobinGT  - 26-05-2011 om 10:40

    Dikke bak!^O^
    @Wolfs
    Ik had het wel geweten, met de lesauto er achteraan!:bier:

    Antwoorden

  13. Profile pic
    ALGERIA RJL  - 26-05-2011 om 13:13

    Mooie spot dit! Leuk om te zien dat er in Nederland ook een gt rond rijd.

    Antwoorden

  14. Profile pic
    KEVV  - 26-05-2011 om 17:13

    Supergave spot! Deze staat s'zomers in mijn dorp! :D

    Antwoorden

  15. Profile pic
    NETHERLANDS Exclusieveautofotografie  - 26-05-2011 om 18:10

    Deze stond eergisteren nog in de showroom in Zoetermeer ! ^O^

    Antwoorden

  16. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  - 26-05-2011 om 18:32

    Supervet!!

    Antwoorden

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Style  - 26-05-2011 om 19:26

    fantastisch toch zo'n geweldig zeldzaam exemplaar op NL kenteken!^O^

    Antwoorden

  18. Profile pic
    BELGIUM lennyxx  - 26-05-2011 om 19:49

    crap wat een spot!!^O^

    Antwoorden

  19. Profile pic
    activisionguy  - 26-05-2011 om 20:06

    Mooie spot!^O^
    Heeft iemand een idee wat hij kost?

    Antwoorden

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Joey Koster  - 27-05-2011 om 17:23

    @ Activisionguy.
    Volgens meerdere pagina's op i-net kost de ombouw $38.000.

    Most GT owners won't go for the $38,000 X1 conversion, because it reduces the GT's sublime chassis poise. But more extroverted owners who live in the sunshine states might be tempted to swap some dynamic prowess for the additional posing appeal.

    Antwoorden

  21. Profile pic
    polo gti  - 30-05-2011 om 12:40

    Van deze ford zijn er maar 36 van gebouwd top spot!

    Antwoorden

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Harry  - 31-01-2012 om 19:12

    @joey koster: Volgens mij en wiki, is dit een gelimiteerde versie van de Ford GT en dus geen ''upgrade pack'' dat je als bezitter van een ford gt kunt verkrijgen.

    Antwoorden

  23. Profile pic
    ALBANIA ford gtx1  - 11-03-2012 om 13:51

    @ harry
    de gtx1 is door genaddi design ontworpen en er zouden er 700 omgebouwd worden door en oneenig heid tussen de companions
    zijn ze met de ford gt gestopt en zijn er +- 38 van afgebouw waar van er twee in europa rijden één in monaco en één in nederland

    Antwoorden

  24. Dit is niet ok

Meer Ford GTX1 spots



Gerelateerd nieuws