Spotdetails

Spotter Lars&Tim
Gespot in Passo dello Stelvio, Italy
Datum 17-09-2010 18:17

foto's met nieuwe camera gemaakt door mijn vader! was een week op pad met deze drie schoonheden! foto 3 is bij het fiorano circuit

Auto details

Topsnelheid 300 km/u
Acceleratie 0-100 km/u 4.10 s
Vermogen 425 pk
Koppel 373 Nm @ 4750 rpm
Gewicht 1180 kg

Aantal reacties op deze spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  - 17-09-2010 om 21:30

    Wauw, supervet man!!

    Antwoorden

  2. Profile pic
    BartBreugel  - 17-09-2010 om 21:31

    Mist alleen de streep. Voor de rest perfect!

    Antwoorden

  3. Profile pic
    Lander  - 17-09-2010 om 21:34

    Daar in de buurt zou volgens TopGear de mooiste weg ter wereld liggen :)

    Antwoorden

  4. Profile pic
    NETHERLANDS aad  - 17-09-2010 om 22:06

    Ook mooie 512 BB.:D

    Antwoorden

  5. Profile pic
    Oosterwoldegespot  - 17-09-2010 om 22:07

    laatste is zo vet :D

    Antwoorden

  6. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  - 17-09-2010 om 22:22

    zieke spot^O^

    Antwoorden

  7. Profile pic
    ALBANIA Nick95  - 17-09-2010 om 22:33

    Echt vet om daar een NL challenge SD tegen te komen!:o

    Antwoorden

  8. Profile pic
    ALBANIA Nick95  - 17-09-2010 om 22:34

    @mezelf
    Sorry lezen doet wonderen.:P

    Antwoorden

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  - 17-09-2010 om 22:46

    Vett^O^^O^

    Antwoorden

  10. Profile pic
    ALBANIA Audigek  - 17-09-2010 om 22:51

    @Lander

    nee dat was in Zwitserland en in Roemenie

    Antwoorden

  11. Profile pic
    BartBreugel  - 17-09-2010 om 23:46

    Iedereen die denkt dat het een 512 BB is: FAAL!:+

    Antwoorden

  12. Profile pic
    ALBANIA Zapp  - 18-09-2010 om 00:09

    @BartBreugel, eens, 365 zie de witte reflectoren. ;)

    Antwoorden

  13. Profile pic
    ALBANIA FBHengelo  - 18-09-2010 om 00:27

    Mooie foto's op een top plek, jammer dat de 360 op de tweede foto meer grijs dan blauw is.

    Antwoorden

  14. Profile pic
    CitroTjerk  - 18-09-2010 om 00:59

    Wat een schitterende 365 zeg, ik zag hem eerst ook aan voor een 512 BB, maar het is inderdaad een 365. Erg gave spot en combo, jammer van de onscherpe foto's ;)

    Antwoorden

  15. Profile pic
    NETHERLANDS lenny.  - 18-09-2010 om 08:52

    foto 4^O^

    Antwoorden

  16. Profile pic
    derek  - 18-09-2010 om 13:06

    Um.. Dit is op de Passo di Gavia, niet de stelvio, de stelviop zit zo'n 55km verderop ;)

    Maar het lijkt me erg gaaf om zo'n bak de Gavia op te rijden! ^O^

    Antwoorden

  17. Profile pic
    Lander  - 18-09-2010 om 14:27

    @ Audigek
    Roemenië is niet eens in de buurt :+
    http://www.youtube.com/watch?v=lUF-N8BsBmU ;)

    Antwoorden

  18. Profile pic
    Douweeee  - 18-09-2010 om 18:05

    @ Lander
    t is niet de mooiste weg, het is de beste stuurmansweg. ;) maar het is inderdaad wel de Stelviopas.

    Antwoorden

  19. Profile pic
    Lander  - 19-09-2010 om 17:34

    @ Douweeee
    Dat bedoel ik ook :P

    Antwoorden

  20. Dit is niet ok

Meer Ferrari Challenge Stradale spots



Gerelateerd nieuws