Spotdetails

Spotter ThoMaster
Gespot in Bleiswijk, Netherlands
Datum 22-08-2009 12:47

Dikke Audi

Auto details

Nog geen specificaties bekend. Voeg specificaties toe voor deze auto

Aantal reacties op deze spot


  1. Profile pic
    ThoMaster  - 22-08-2009 om 13:30

    oude spot is al aangegeven in het schoonmaaktopic

    Antwoorden

  2. Profile pic
    LucianB  - 22-08-2009 om 13:49

    Ziekelijk dikke spot ^O^

    Antwoorden

  3. Profile pic
    Raveen  - 22-08-2009 om 18:20

    Gruwelijk sta er met mn mond open van:o

    Antwoorden

  4. Profile pic
    BELGIUM the scottish  - 24-08-2009 om 16:59

    wooow knappe spot, en met die achtergrond had je ook bijzonder geluk, je zou het bijna gaan opzoeken voor een shoot, knap hoor ^O^

    Antwoorden

  5. Profile pic
    ThoMaster  - 24-08-2009 om 19:06

    Wederom, bedankt. De achtergrond kwam inderdaad heel mooi uit. Van de auto voor de achtergrond zoals op 2 & 4 heb ik nog wel wat meer foto's maar aangezien alle foto's vanuit de (rijdende) auto zijn gemaakt (raam en dakraam) waren die foto's allemaal van bijna dezelfde hoek.:{
    om toch een totaalplaatje van de R8R te geven zat er niets anders op als het zo af te wisselen.

    Antwoorden

  6. Profile pic
    Mr. Oomen  - 31-08-2009 om 08:44

    Wow! Een R8R ABT!
    Ik wist niet eens dat dat bestond:+

    Antwoorden

  7. Profile pic
    Tjerk NL  - 17-09-2009 om 17:04

    @ Mr. Oomen: Je bent niet de enige :+

    Prachtige vierde foto trouwens!

    Antwoorden

  8. Profile pic
    B&J  - 09-01-2010 om 16:35

    mooie foto's, maar wat is het verschil met een gewone?

    Antwoorden

  9. Profile pic
    Drumk1ng  - 12-07-2010 om 17:51

    en dit is nou hoe ik hem wil hebben

    Antwoorden

  10. Profile pic
    ALGERIA Audi Chick  - 28-07-2010 om 20:51

    @ B&J ,
    Kijk bij op Merk zoeken, Audi (duhh) ABT R8 R
    Dan heb je er 2, die andere is precies zelfde alleen in Antwerpen maar daar zie je ook motor,

    Is dus gewoon pure egt ABT ;)

    Antwoorden

  11. Profile pic
    JayJay  - 29-09-2010 om 16:35

    wat is er nou zo 'R' en 'ABT' aan dan ? behalve de plakkertjes op de motorkap

    Antwoorden

  12. Dit is niet ok

Meer Audi ABT R8R spots



Gerelateerd nieuws