Spotdetails

Spotter PauAlfaPhotography
Gespot in Düsseldorf, Germany
Datum 03-03-2011 19:00

xD ;)

Auto details

Nog geen specificaties bekend. Voeg specificaties toe voor deze auto

Aantal reacties op deze spot


  1. Profile pic
    Lauruns B  - 03-03-2011 om 21:47

    mest luie ontwerp ooit...
    wel mooi:bier:

    Antwoorden

  2. Profile pic
    BELGIUM AutoGilles  - 03-03-2011 om 21:49

    Erg dikke Aston

    Antwoorden

  3. Profile pic
    VaXoR  - 03-03-2011 om 21:55

    hoe kan het nou een db9 edo zijn als er dbS op de achterkant staat? 8)7

    Antwoorden

  4. Profile pic
    SpeedLimit  - 03-03-2011 om 21:59

    Wtf, lijkt dan wel heel erg op een DBS!

    Antwoorden

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  - 03-03-2011 om 21:59

    Dikke wagen!!

    Antwoorden

  6. Profile pic
    NETHERLANDS DMan  - 03-03-2011 om 22:02

    haha grapje ga ik m wat melden als dbs.
    Vind het wel een beetje een raar geval:tong:

    Antwoorden

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Jaggie  - 03-03-2011 om 22:02

    Door Edo Competition omgebouwde DB9, even googlen et voila. :)

    Antwoorden

  8. Profile pic
    ALBANIA Audigek  - 03-03-2011 om 22:15

    de cjuuwle boys daarzo

    Antwoorden

  9. Profile pic
    NETHERLANDS draco  - 04-03-2011 om 03:37

    Dit is toch gewoon een DBS of ben ik nou gek? Zie het echt niet hoor ... 8)7

    Antwoorden

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Willem Rodenburg  - 04-03-2011 om 08:31

    Edo heeft een DBS kit voor de DB9 ontwikkeld.

    Antwoorden

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  - 04-03-2011 om 11:10

    Krijg je die schoonmakers op de onderste foto er gratis bij? haha

    Mooie shots!

    Antwoorden

  12. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  - 04-03-2011 om 15:28

    Wij hadden de primeur van deze op de RIng, vet dat ie niet alleen daar komt ^O^

    Antwoorden

  13. Profile pic
    BartBreugel  - 04-03-2011 om 17:16

    Een DB9 met 4 remlichten :+

    Antwoorden

  14. Profile pic
    NETHERLANDS raoul.  - 04-03-2011 om 21:19

    Wtf@de laatste foto en waarom geen voorkant foto? Maar de rest is wel erg mooi!

    Antwoorden

  15. Dit is niet ok

Meer Aston Martin DB9 Edo Competition spots



Gerelateerd nieuws

Stem nu voor de spot van de dag